תהליך החזרה
מדיניות החזרת פריטים
כל המוצרים הם 100% חדשים ומקוריים ומקורם בערוצים מורשים, ובכלל לא יהיו בעיות איכות. הלקוחות לא יכולים להחזיר סחורות אלא אם קיבלו הסכמה מראש מ-DiGi Electronics HK Limited. אם אינך יודע איך להתמודד, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות לאחר המכירה. כל הפריטים המוחזרים מוחזרים על חשבון הלקוח ובסיכון שלו, ויש לאבטח אותם על ידי הלקוח ובאריזתם המקורית. הלקוח אחראי להחזיר את הפריטים ל-DiGi Electronics HK Limited ולספק הוכחת מסירה של ההחזרים. יש לנקוט באמצעים מתאימים עבור פריטים המוגדרים כ"רגישים סטטית".

ההחזרות חייבות להתבצע תוך 30 יום מתאריך החשבונית, חייבות להיות באריזתן המקורית ולהיות במצב שניתן למכור אותן.

DiGi Electronics HK Limited שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה, לגבות דמי החזרה בגובה 30% מערך החשבונית עבור פריטים המוחזרים כ"לא רצויים" או "נבחרים בטעות" (עלות מינימלית 50$).

DiGi Electronics HK Limited שומרת לעצמה את הזכות לסרב לבטל הזמנות או להחזיר את הפריטים הבאים:

1. הפריטים אינם נמכרים ונשלחים על ידי DiGi Electronics HK Limited;
2. האריזות המקוריות ותוויות המשלוח של הפריטים פגומות
3. זמן האספקה הוא יותר מ-30 יום, והוא כפוף לתאריך האספקה.
4. איבדת את הקבלה שהונפקה
5. המוצרים שימשו על ידי הלקוח, למעט פגמים מולדים
6. בעיות התורמות לאיכות המוצר כוללות, אך אינן מוגבלות ל, תאונות, שימוש לרעה, שימוש לא סביר, שימוש לא תקין, בעיות חשמל, אי ציות להוראות המוצר, ואו אחסון ואו התקנה של מוצרים, אי ביצוע תחזוקה מונעת דרושה, בלאי רגיל, אסונות טבע, שריפות, floods, מלחמות, מעשי אלימות או כל אירועים דומים; אנשי צוות שאינם של DiGi Electronics HK Limited או אנשים שאינם מורשים על ידי DiGi Electronics HK Limited להקים, לתקן או לתמוך, לעבד או למכור מחדש את המוצר, ולהשתמש בחומרים של DiGi Electronics HK Limited בעיות שנגרמות על ידי החלקים.
מדיניות החזרות
DiGi Electronics HK Limited תומך בהחזרת שיטת התשלום המקורית בהתאם לשיטת התשלום המקורית של המשתמש.